onsdag 21 december 2011

Överraskad


Foto: IDK

Igår hann jag inte blogga.
Tyvärr.

Jag hade ett budgetmöte med vår ekonomichef som var riggat. Jag visset inte om det.
När det var klart skulle jag gå ner till vår avdelning så hoppade det fram över 25 fotografer.
Otroligt var förvånad jag blev.
- Vad händer liksom!
Här var hitresta fotografer och alla våra egna. Det var fixat i vårt hörn där jag skulle sitta och presenter och fika.
Så fint ni hade ordnat, jag blev helt rörd.
Helt plötsligt var det jag som stod i centrum.

Jag fick presenter och mina fina kollegor tackade mig för mina 3 år som chef.
Dom hade gjort en såååå fin fotobok till mig med personliga texter.
Tänk att ta fram den deppiga dagar i framtiden.
Mumma.
En fin fotoväst fick jag också i storlek small. Sitter fint på mig.
En egen, helt egen symaskin fick jag också.
Vilken bra present. Vilken bra terapi det är och mina påsar som precis är slut.
Av en nattchef fick jag dessutom ett fint japanskt tyg.
Ja, du fattar vilken dag.
Så härligt.

Det har verkligen varit en ära att få varit chef för ett sådant här fint gäng.
Tack, jag är mer än rörd.

Jag tycker nog att vi lyckats göra en del bra grejer under den här tiden också.
Bra i magen.

Lite vemodigt att stämpla ut på fredag.

På bilden ser jag ju nästan ensam ut men det var jag inte.
Du kan dock se Martin Lindeborg, Jenny Leyman och Emma Larsson som håller lite avstånd.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden