måndag 24 september 2012

Hösttröttheten


Hösten tar mig mellan energi och trötthet på samma gång.
Ibland är det upp, upp, upp och ibland visar pendeln mer rakt ner. Trött.

Igår fick jag chansen att ta hand om Linus&Anna och det är väldigt fint att får göra det.
Det ger energi.

Idag drog en ny arbetsvecka igång och som den gjorde det sen då.
Jag var ute i stort sett hela dagen och såg både det ena och andra. På eftermiddagen var jag hemma hos en spännande kille, det kommer väl mer om det senare.

På förmiddagen hann jag med en övning där jag träffade fina kollegor också.
Men det var väldigt kallt.

På torsdag har vi korvkväll med Bea Lundborg. Det vankas en fin vecka alltså.

"Kurt kom hit som ett sjunkande skepp en gång. Nu går han runt här klädd som en astronaut".

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden