onsdag 5 september 2012

Perpignan 2


Den här bilden tog jag för några år sedan utanför flygplatsen i Perpignan.
Eller några år sedan förresten, vi pratar om 2002 nu så den har ju 10 år på nacken.

Hade jag varit på plats detta året hade jag idag gått och lyssnat på fotograferna Mathias Braschler & Monika Fischer.

Direkt efter det Krisianne Johnson.

Om en liten stund börjar också Canon female winner Sarah Caron.
Klockan 15:00 idag snackar Gary Knight också. Han ska snacka om sitt projekt om en bok som du ser mer om här.
Hade jag lyssnat på. Inte bara för att han har en sån fin röst och sån fin engelska.
Han är ju duktig också.
Ja, varför inte runda av dagen med Brent Stirton.

Ja, sen middag med diskussioner och så kvällsvisningen på det.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden