onsdag 8 maj 2013

Aftonbladets Pontus Höök

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.
Efter år av utfrysning har nu frilansfotografen Pontus Höök åter igen kommit "in" på Aftonbladet.
Nu är han deras igen.
När det passar dom såklart.

Men hur har Pontus mått under den här tiden? Är det någon som frågat honom om det?
Jag hoppas dessutom att redaktionen verkligen bett honom om ursäkt.
På sina bara knän.
Det borde dom gjort nämligen.

Jag är såklart glad för Pontus skull.
Tänk er själva att vara en tidning trogen och jobba för dom i 14 år och sen halkar en kunglighet och allt blir hans fel och tidningen fryser ut honom.
Läs om det här.

Nu är det över för den stora tidningen och Pontus Höök är alltså Aftonbladets igen...
Skönt men jag kan ändå inte oroa mig för hur Pontus själv mått under hela den här historien.

Jag har skrivit om det tidigare här och här med.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden