söndag 12 maj 2013

Lite naket (veckans bild)

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

I fredags på vår fredagsbön så såg tavlan med nominerade bilder lite annorlunda ut mot vad vi är vana.
Inte för att alla dessa var nominerade men ändå.
Åsa Sjöström vann veckans bild med den längst upp i det här inlägget.
Själv kammade jag in en andraplats för min Reinfeldtbild men andraplatser räknas egentligen inte i det här sammanhanget.

Anna Bank höll fint i bönen och visade några bildspel och inspirerade på det sättet.
 Nästa vecka är det jag själv som håller i fredagsbönen och det blir fint det med kan jag lova.

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden