lördag 18 maj 2013

Lördagen den 18 maj

Lördag morgon.
Klockan har inte slagit 08:00 ännu.
Solen skiner.

Bilderna är från Dublin.

Jag är ledig idag. 
Från jobbet.

Det har ramlat in några intresseanmälningar till Sportfotoworkshopen.
Riktigt, roligt och kom ihåg att sista anmälningsdag är den 10 juni och först till kvarn gäller.
Såklart.

Kamera&Bild gör en intervju med Mattias Klum som du med lätthet ser här nedanför.


Tyvärr hann jag inte ner till Martin Bogrens boksläpp igår men du kan gott köpa boken ändå när du stöter på den.
Okej?



Jag vet inte vad det är men jag vaknar upp med ett sug på Island.
Mycket märkligt. 
Jag har varit där men just nu ville jag tillbaka.


Märkligt med företag som inte betalar sina fakturor, det går mer och mer upp för mig hur jobbigt det är att tjata om det som frilans.
Jag som sänder så få per år och får ändå göra det.

Se till att ha en riktigt fin lördag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden