fredag 18 oktober 2013

Fredag igen

Ja, då var det fredag igen.
Sista dagen på kursen, summering och visning av materialet.
Jag hänger i en av de här hänggungorna du vet.

Jag hinner läsa Journalisten där det står mycket om Fotografyrket.
Journalisten tipsar dessutom om min blogg vilket känns fint.
Men du kan också läsa om oss på Sydsvenskan, om Åsa Sjöström, Mia Karlsvärd, Anna Clarén, Maria Eilertsen, John Kimmich och Martin von Krogh.

Jag hör Robert, från Piteå och hans fina stämma.

Nu ska jag jobba extra i helgen så jag mår nog säga att det är rätt hårt tempo just nu.
Det blir dag 14 och 15 på raken och sen väntar en ny vecka igen.

Börjar bli förkyld, men det där skiter du i, det inser jag direkt.

Igår var det "fotosnack" på Apelöga och har vi tur har dom filmat det och lägger ut det inom kort.
Kent Klich var gäst.

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden