tisdag 8 oktober 2013

Zzzzzz

Foto: Jonas Lindkvist/DN

Det går verkligen upp och ner, som en berg-och-dalbana just nu.
Känslor, jobb och diskussioner.

Idag glädjer jag mig åt min kompis Jonas Lindkvist bilder från Peking.
Se dom här du också.

Det är avtackningar varje dag på jobbet nu. Idag var det Christina Arvidsons tur.
Hon är vår chef så nu har vi ingen direkt.
Allt är märkligt.
Tragiskt.
Svår att ta in.
Vi ska ha en riktig kväll snart där vi rundar av tiden som bildredaktion.

Idag hade jag en diskussion med en redigerare.
Vad är det som händer?
Att så snabbt återvända till 1985.
Det skrämmer mig.
Jag blir ärligt talat ledsen över det.
Nya tider, dåliga tider.

Idag var det jag som skulle göra "100 sekunder med Sydsvenskan" och du ser det spektaklet här.
Inget att skryta med direkt.

Imorgon får jag åter igen användning av mitt dykhus på ett reportage.
Bra det.
Det kan nog glädja mig lite.

Upp och ner, som en berg-och-dalbana.

Enligt Kalle Melander kommer Ragnar Axelsson till norrlandsdagarna.
Stämmer detta är det mer är stort.
Glädje.

1 kommentar:

Maria sa...

Det stämmer. :)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden