måndag 14 oktober 2013

Okej?

Foto: Håkan Röjder/Sydsvenskan

Kan vi alla bara erkänna och har överseende med att det har varit en väldigt lång dag.
Checkade in på jobbet vid 10:00.
Plockade bland våra bilder och rev ner gammalt skit på väggarna.
Bar och kånkade.
12:00 Skördens dag.
13:00 Möte inför matchen LdB-Umeå.
14:20 Avspark på gamla IP i Malmö.
Jobbade på matchen och regnet öste ner och på läktaren satt Håkan Röjder och mös.
Han tog en bild på mig som du ser.
19:00 Guldfest på lilla torg
19:30 Börjar jobba med dom bilderna.
19:40 Lämnat och klart och stämmer av med sporten.
20:00 Börjar klippa en liten film från festen.
20:45 Sticker från kontoret.
00:00 Checkar in på Fojo i Kalmar.
Här sitter jag nu och vill bara slänga mig i sängen.
Skulle vi som sagt kunna göra så att jag återkommer senare?
Kursstart 09:00 imorgon.

Mina glasögon gick sönder och en av mina kameror la av.
Error 40 var det som gällde.
Min fina vän och kollega IDK lagade dom medan jag tankade in bilder på jobbet.
Tack!

Jag har för övrigt hunnit ha kameravård med dom små rackarna här på rummet.
Nu bädda sängen.

3 kommentarer:

Ingemar D Kristiansen sa...

Skönt du är uppe vännen, inte kul att köra till Kalmar i det regnet.Hoppas du tänkte på fartkamerna.Ser bra ut i tidningen, du är bäst.ha en bra vecka i Kalmar.

Jonas sa...

Där går du och myser....

Fredrik Reuterhäll sa...

det är under dessa dagar man funderar över livet..eller inte

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden