söndag 8 december 2013

79%


Söndagen flyter på så där som den ska.
Bilden är från i somras.
EM i fälttävlan. Här är det dressyr.

Jag bläddrar i Anders Petersens bok, den senaste.
Det är något speciellt med den där mannen ändå.
Jag har svårt att sätta det så där direkt men något är det ändå.
Han är konsekvent, han driver på.
Han levererar, lever inte bara på gammal skit.
Jag gillar det, just det.

Jag har inte hört något om Magnus&Niclas ännu.
Är inte detta väldigt obehagligt?
Va fan händer? Kan vi få veta något snart?

Se Paul Hansens film här.

Se den här.

Mark Hanlon, trevlig kille sticker hem tillsammans med reportern Emil Sandgren till Ulf Lundell.
Läs artikeln här.

Vi är verkligen inne i december nu. Det rullar på fort nu, mycket som ska hinnas med.
Hela tiden.
Fort, fort, fort och många avslut såklart.
Glögg och avslutningar.
Julbord imorgon.
Fotboll på tisdag. 
Va!? säger du. Fotboll i december.
Javisst, säger jag. 
Sjukt såklart.
Utlandsresa på onsdag.
Jag återkommer med det.

Jag har fått en ny skärm på jobbet. Någon måste hjälpa mig kalibrera den imorgon.
Då blir jag säkert väldigt nöjd.

Julmust.

Fan va bra och snyggt Sigur Rós-konserten här i Malmö var.
Jag är glad att jag var där fortfarande.

Jag får några mail om vad jag pratade om på fotograf-frukosten i fredags.
Det gör mig glad.
Men jag avslöjar inget.
Live är live liksom.

Min nya plats på Triangeln blir bättre och bättre.
Skönt.
På helgen sitter jag dock väldigt ensam i ena hörnet och det är helt dött i den här kanten.

Årets Bild kommer med stormsteg, det har du koll på va?
En idé är att vara klar innan nyår.
Går det?

Min mail är helt tom nu.

Vinterdäck på imorgon.
Dubbade.

Ordning & reda!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden