torsdag 12 december 2013

Rumänien 2

Den här lilla flickan träffade jag idag. Jag gillade henne och jag tror hon hade ett litet öga till mig med.
Det var -1 grad idag och hon var ute och lekte i kvarteret.
Jag försökte få henne att förstå att hon var lite tunt klädd kanske.
Hon skrattade bara.
Sen lekte hon vidare.

Jag är kvar i Rumänien såklart. Det var en lång dag, jag skulle egentligen sova nu.
Men lite snabbt bara, ett inlägg.

Igår innan jag somnade kollade jag in den här dokumentären.
Mamma, snälla, ta pappa och kolla åtminstone i början och se om ni känner igen torget.
Jag blir imponerad av fotot.
Foto: Lars Tunbjörk.
Såklart det är bra alltså.


Imorgon är det fredag och jag missar vår fredagsfrukost tyvärr.
Det kommer fler tillfällen.

Jonas i NY mailar och tipsar om detta och detta.
Men även detta.

Natti-natti!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden