torsdag 16 januari 2014

Depp, men mest pepp!


Vilken dag det blev. 
Jag har hunnit med massor och satt upp målsättningar och drömmar inför 2014.
Känns bra!
Nu kör vi liksom.

Blir ju dock lite nedstämd av att se att GP funderar på att flytta redigeringen till Trollhättan.
Så många tokiga beslut som tas i desperation nu och hur svårt det är att få ihop det.

Men nu var det mer pepp än depp, eller hur?
Imorgon är det fredag!
Bara en sån sak.
Vi kör Fotograf-frukost såklart.

Jag får ett så fint mail av Jan Olby att jag nästan börjar gråta.
Det får mig att vilja blogga lite till.
Tack Jan.

Får också två olika mail om föreläsningar under våren.
Superkul, jag kommer gärna såklart.
Vi får se om vi kan få till det.

Mina och Jonas Lindkvist planer fortsätter också.

Jag läser Epsteins blogg om Rheborgs utställning, du kan göra det du med.

Ser filmerna om Alex Webb jag tipsade om här om dagen.
Så, precis så ska det vara.
Lugnt och fint.
Blir riktigt inspirerad.
Härligt.
Se dom du också.

Imorgon får jag åka på utrikesresa dessutom. 
Danmark står där och "väntar" på mig.

Juryn till Årets Bild ses i Sundsvall imorgon.
Spännande.
Bilden är förresten från SM i friidrott för några år sedan.
Min serie låg väldigt bra till har jag hört men diskades till sist.
Men det var då och nu är nu.
Jag får en känsla, utan att veta om hon skickat in eller vad hon har att Veronica Ljung-Nielsen kommer vara nominerad.
Om det stämmer, ja det vet vi nog nästa vecka.

Funderar på att lägga ner både Instagram och Facebook 2014, ska det va så?
Är det vettigt?

Nu ska jag lägga mina kameror på laddningen inför morgondagen.

Hej på re!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden