fredag 31 januari 2014

Florida 3


Oj, dagarna bara springer iväg här.
Det är så kallt så näsan börjar rinna, jag har inga höstkläder med mig men har idag köpt en munkjacka till.
Det regnar också, sa jag det?

Jetlagen börjar nog sakta komma till rättning.

Idag åt jag såndär "snowcrab" som jag och dottern ibland ser att dom fiskar i "dödlig fångst".
Gott som bara den.
Så låt mig säga att det inte går någon nöd på mig.
Jag filmar varje dag och lär mig mer och mer.
Det blir som en riktigt bra kurs på något sätt. 


Jonas i NY tipsar om de här konstsimsbilderna.

Det sägs att solen ska komma imorgon och det hoppas jag verkligen.
Det är dags nu om man säger så.
Florida liksom.

Jag missar tyvärr fotograf-frukosten imorgon, det stör mig alltid men nu får jag äta frukost på gatan längre ner.
Ett bra ställe.
Idag satt en dam i 75-års åldern och tryckte in chokladpannkakor.

Drömde att jag vann en jongleringstävling med boll över alla i MFF.
Svenska mästarna.
Ja, du hör ju.

Internet är som sagt skrutt här.
Du tror inte på det men så är det bara.

Imorgon är det match, MFF,s första för året.
Den börjar sent dock. 01:00 svensk tid så det är svårt att få med i tidningen.

Vi hörs.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden