fredag 20 juni 2014

Glad Midsommar!

Att sitta och hoppas eller tro att det ska hända särskilt mycket på webben under midsommar är fel.
Det är rätt dött kan jag rapportera och jag antar att du inte ser detta heller.
Du håller troligen på med helt andra saker.

Bilden är tagen på VM i Paris och eftersom jag representerade Sydsvenskan fick jag inte vara inne på innerplan, det får man liksom inte när man jobbar där jag jobbar.
Vi är längst ner på näringskedjan.
Men en remote kan man alltid ställa, och därför jobbar jag alltid mycket med remote.
För jag har, liksom alla andra som är på plats ett krav på mig att lämna såklart, ibland flera varianter.
Ja, det var en liten rapport om just den här bilden.
Stavhopp, men det fattar du va?

Peter Claesson är i London och han skickar en fin hälsning på midsommarafton och är såklart orolig för bildjournalistiken.
Se själv.


Annars händer det som sagt inte särskilt mycket.

Glad Midsommar!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden