lördag 21 juni 2014

Midsommardagen


Oj, har du tagit dig in här för att kolla.
Seg som du är och med nyköpt hämtpizza ligger du där.
Dagen efter.

Men jag kan avslöja att jag vaknade pigg och rask, jag förstår om det stör dig en hel del men så är fallet åtminstone.
Men du.
Det går över, det är ingen fara.


Jag inser att jag "firat" några midsomrar på resande fot jag med.
Yokohama och Rotterdam minns jag bäst.
Fotbolls EM och VM med för den delen.
Bra minnen det där. Så olika upplevelser.

Bilden är tagen i Oslo på en galopptävling, härlig kväll det också.
Som jag minns det vann jag dessutom någon hundring den där kvällen. Det är säkert inte helt etiskt korrekt men om du lovar att det stannar mellan oss, så skiter jag i det.
Ett gäng damer hade satt på sig fina kläder (och hattar) och jag smög fram, nickade lite och sedan plåtade jag på.
Åhh vad jag gillar det!
Att bara vara en del av ett skeende och bara betrakta, skratta med, ta en bild och sedan gå vidare.
Som här alltså, hon som syns bäst på bilden kommer ju inte ens ihåg det, men har jag en utställning någon gång med samlade sportbilder vill jag ha med den här.
Jag blir glad av den och när jag ser på bilder som hänger på olika väggar blir jag ärligt talat inte särskilt ofta glad av dom.
Nu behöver det ju inte heller vara så att någon annan blir glad av den här men, ja du fattar.

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden