söndag 29 juni 2014

Sport-workshopen


Jag och Jonas Lindkvist (Dagens Nyheter) har börjat jobba mer med vår kommande workshop i sportfotografi vi ska ha i augusti i Gävle nu.
En trolig konferens nästa vecka.

Nu har två av de anmälda deltagarna tyvärr hoppat av på grund av uppdrag (jobb) de fått.
Så nu är det TVÅ platser lediga till workshopen.

Det handlar om fredagen den 8/8 till söndagen den 10/8 i Gävle alltså.
Det blir tips och trix kring just sportfotografi och du kommer också få möjligheten att fotografera sport på nära håll på junior-SM i friidrott.
Vi hade samma workshop i Västerås förra året och både vi och deltagarna verkade väldigt nöjda om jag får säga det själv alltså.

Men det är synd om vi inte är fullt gäng, men vi kör ändå såklart så du som redan är anmäld kan bara sitta ner med förväntansfulla ögon.

Det blir en fin helg i Gävle kan jag utlova.

Den kostar 3200 kr plus moms och du anmäler dig genom ett mail till mig på:
lars.dareberg@sydsvenskan.se





Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden