söndag 20 november 2016

Jag var i Stockholm en snabbis


Puh, det har gått fort sista dygnen här.
Jag var i Stockholm en snabbis och fick avsluta säsongen och laga mat med kamraterna på Ombrello/Getty.
Ett fint gäng som jag är glad att få jobba tillsammans med.
Vi lagade mat och drack massor med vin, ja sådär som det lätt blir.
Fint gäng och stort tack Nils-Petter Nilsson för din fina gästvänlighet.
Underbart!
Tack alla andra också.

------

Jag reflekterade också över att skinhead-modet är starkt tillbaka i Stockholm.
Inte för att min modemedvetne sida är särskilt stark men uppvikta jeans med Dr Martins på det, tar jag inte miste fel på.
Du minns Jens Assurs bild på Astrid Lindgren och en skinhead va?
Annars ser du bilden (utan byline) här.
Men det blåser högervindar på hela Tellus så det kanske inte är så konstigt ändå.

------

Söndag kväll och mycket som ska fixas i veckan.
Full fart och jag har inte pallat blogga ärligt talat, det har varit för mycket.
Men jag kämpar på. 



Jag hann också se och lyssna på Toni Holgersson på scenen igår och jag blev så glad att han ser ut att må bra igen, hoppas det håller i sig.
Jag förvånades igen hur musikalisk han ändå är.
Grym konsert var det!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden