måndag 14 november 2016

Ny vecka, ny energi!

Jag var faktiskt uppe i Stockholm i helgen men satte inte min fot på fotomässan.
Det var andra grejer, mer barnrelaterade som gällde under helgen och bilden du ser ovan tig jag åtminstone på vägen upp på Kastrup i Köpenhamn.
Jonas Lindkvist tog fint hand om oss (mig och min dotter) och Peter Holgersson kom förbi också så visst hann vi med lite fotorelaterade diskussioner allt, var så säker.
Som om inte det skulle räcka hann vi med en snabb, men ändå så himla fin fika hemma hos Anna Simonsson och Linus Meyer.
Så behövligt med de där snacken och värmen på många sätt.
Läs mer om Linus här förresten, han är grym!

----------

Nu tillbaka på kontoret och med ett lite dåligt samvete för mailen och bloggen.
Det blev verkligen lite av det den här helgen så nu ska jag försöka komma ikapp med allt.
Veckan kommer gå i full fart dessutom, mycket roliga grejer på gång.

Jag får ett tips av Åke Ericson och den här lilla filmsnutten och du kan nästa strunta i bilderna och allt.
Lyssna på ljudet och visst är det något knasigt med det, var det inte bättre på filmtiden när man hör detta.

Min kamrat i New York, Jonas Gustavsson tipsar mig också om den här fina filmen jag tyvärr inte kan bädda in, men som du gott kan se från Magnum här.
Det var ju årsdag på terrordåden i Paris och Magnum var på plast förra året och har gjort en film om det.
Kolla så ser du.

----------

Just nu visas Francesca Woodman här i Malmö så är du i krokarna så gå dit och kolla.
Här kan du läsa lite mer om henne.

Jag gillar konceptet, eller programidén där Tomas Andersson Wij möter andra artister på scenen.
Ta dig en titt du också, nu.

Nu ska jag rusa vidare med mitt, det kommer mer under dagen.
Fler tips alltså!

Ha en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden