tisdag 2 december 2008

Glöggkväll


Foto: Anders Hansson
På torsdag har vi i PFK södra en glöggkväll. Vi har bytt ut korven mot glögg och pepparkakor den här gången.
Torbjörn Andersson som åtminstone är södras mest prisade fotograf kommer och berättar om hur man sätter ihop ett bra reportage/kollektion. Han kan vara Sveriges mest prisade men det har jag inte underlag för.
Men han är en av dom trevligaste. Det ska bli riktigt roligt och inspirerande.
Innan han snackar så ska det rulla lite av allas bilder är det tänkt och det börjar komma in bilder.
Bra bilder. Jag har bara tagit några här utan att fråga om lov, men jag hoppas att det är okej.
Jag tog några på slumpen så ni som inte är med behöver inte slå på mig på torsdag.
Kolla.

Foto: Roland Bengtsson

Foto: Emil Malmborg

Foto: Krister Hansson

Foto: Sandra Henningsson

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden