onsdag 3 december 2008

Under natten regn


Jacob Ehrbahn på politiken har följt ungdomens hus i Köpenhamn under en längre tid.
Nu släpper han också en bok om spektaklet.
Samtidigt så lägger tidningen ut en multimediagrej som du ser här.
Jag har också inför 2009 tänkt göra mer av bild&ljud genom rörligt.
Jag antar att Jacob klippt det här i final cut men sen då, hur får man det här utsnittet.
Det blir ju till och med skarpt.
Jag vet, jag har tjatat om det men det här ser också så bra ut tycker jag.
Får utreda lite i det där och gå vidare.
Idag är jag dock ledig från arbetet.
Kanske du har några tips om hur det blir skarpt och stort men ändå inte tar 40 minuter att ladda ner?
Jag ska maila min vän Jens på Politiken och fråga men inte just nu.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden