måndag 29 december 2008

Mellandagar på landet


Detta är inte Manhattan direkt. Snarare landet och uppkoppling med en sån där liten "dong". Det är kallt och vackert på samma gång.Brasan går på högtryck.
Jag är nästan färdig med ÅB även om jag blev lite besviken nu när jag insåg att bilderna som jag skickat in tidigare var onödigt. Idag fick jag tanka in dom igen med "dongen".Nej, tack!Men nu är det som sagt snart inne allting. Skönt.Kan inte låta bli att tycka att det blev lite krångligt med att man skulle fixa krediter innan man tankade in och så men jag vet ju också att folket som jobbar med tävlingen gör ett jättejobb på sin fritid medan jag sitter och gnäller bara över att tanka in bilderna på min fritid.Perspektiv liksom...

Joel på bildbyrån är i Kanada och när fotografer är på resa är det extra roligt att följa deras bloggar. Tycker jag. Dessutom tycker jag att Joel är en ambitiös jäkel. Bra Joel, fortsätt så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå krediter?

/En som har börjat lägga upp, men inte skickat in.
Det är ju flera dagar till den 4:e
=)

Anonym sa...

Är mittenbilden symbolisk?
Någon som söker kontakt? Antingen så är man av eller så är man på. Kanske till och med i ett nedkylt tillstånd?

Gott nytt 2009, vilket ska bli det bästa året, lix!

Stor kram

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden