onsdag 22 april 2009

Mellandagen onsdag


Här står Berny på en balkong i halmstad och tar en cigarett.
Kockan är 04:53 sådär och kvällen har varit lång.
Några drinkar på olika ställen och nu kommer snart natten.
Bildspel här.
Inget nytt alltså.
Jag försöker tömma min mailkorg och det rasar neråt. Känner man sig stressad ska man tömma den har jag fått lära mig, men det kommer ju nytt hela tiden.
Här ser du en annan historia.
Men ser du hellre en historia om "konsten att vara Leonard Cohen" så gör du det här.
I min nya roll får man många förfrågningar och annat.
Idag ringde bildbyrån silver. Kolla deras sida här.
Ja, det var nog det för nu tror jag...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt bildspel var kanon,bra bilder bra ljud,bästa jag sett på länge.Måste ha missat det innan.
Kungen

Anonym sa...

Hoppla! Genomarbetat, snyggt och ett riktigt bra bildspel! Bäst i år hittills! Bra jobbat! /Niklas L

Lars D sa...

Tack vad snälla ni är.
Nu sitter ju jag vid skrivbordet så detta är gjort 2006 tror jag det är. Mitt första, sen gick det bara utför.
Nästa vecka ska jag ut på fältet igen och jag har plockat fram grejerna här hemma nu.
Jag har en liten (eller liten förresten) låda med alla mina saker i och idag åkte locket upp och grejerna fram. Nu ska batterierna bara laddas.
/ LarsD

K sa...

Jävligt snygg bild!

Anonym sa...

Det här och ditt spel med Timbuktu är utan tvekan dem bästa bildspelen gjorda utav svenska fotografer. Riktigt sjukt bra är det..
Har tittat på det många ggr förr! /Rickard

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden