torsdag 16 april 2009

Torsdagskväll


2004 hängde jag med ett gäng tjejer som höll på med voltige.
Det var svinkallt i stallet i januari och dom tränade och tränade för att vinna SM.
Senare samma sommar vann dom guld och lyckan var total.
Jag åt pizza hawaii och jag har för mig att det var fotboll på TV, på den där lilla restaurangen i Laholm.
Stan låg ganska öde och det var ingen som jobbade i receptionen på det lilla hotellet.
Se fler bilder här.
Inget ljud, jag vet.

Politiken byter bildchef.
Blir det bra Jens?

Kolla detta från NY Times.

Annars skickar Kalle ett sms att han sålt 2 av mina bilder till Paris Match på Noomi.
Se ett bildspel här om henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer at gå bra med den nye bildchef på Politiken.
Håber snart vi ses.

God helg

Jens Dresling

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden