tisdag 18 augusti 2009

Rum 115


Semestern rullar på. Inga konstigheter. Packar för Dublin, den gamle gröna ön.
I morgon bär det av några dagar.
Emma Larsson har varit i Iran och du ser ett av reportagen här.
Men du ser också hennes bildspel här.
Nu fortsätter jag packa, funderar starkt på att strunta i datorn.
5 dagrar utan dator...nej jag vet inte, har inte hänt sedan 1996 typ.
Vad tycker du?




IDK och min gamle reskamrat Ulf har varit på Svalbard. Publicerat i söndags.


Bilden i lördags.


Veckan som gick i söndags.

6 kommentarer:

Lars Dafgård sa...

Lämna burken hemma. Du har ju ett helt år med dator som väntar.

Lars D sa...

Tack LGD,
Jag har ju ett helt liv med dator vet ja!

Den får stanna hemma men jag blir lite orolig.
Kanske kan jag koppla upp iPhonen på något ställe och bara kolla runt lite.
Hoppas allt är bra med dig. Jag såg avd du gjort med stativ och pocket wizard.
Härligt!

/ LarsD

Lars Dafgård sa...

Hehe, min fru kallar mig datanörd för att jag glor på bilder och surfar runt på nätet efter bilder och storys. Men jag tror inte att jag är i närheten av dig.

Allt är mycket bra. Och tack, men det är ju liksom din idé, typ.

Glöm nu inte laddaren till iPhonen.

/LGD

Anonym sa...

Laddaren är med och på den här puben går det att koppla upp sig och kolla lite, även om det går lite sakta.
/ LarsD

Mattias Johansson sa...

Dinn lyllos!
Har ju gått en vecka sedan vi var där så nu har jag redan abstinens!!
Snart, snart är jag där igen.

Ta en mörk från mig! Eller två kanske...

Jens Lennartsson sa...

Lämna datorn för sjutton! Finns inget mer avslappnande än att inte KUNNA kolla mailen etc.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden