fredag 4 september 2009

Helg!


Foto: Hussein El-Alawi

Okej, det blev dött lopp mellan Hussein och Bävman.
4-4 i slutfinalen. Vi låter det vara så. Två veckans bild.
Den översta fanns inte ens med i morse utan bubblade upp.
Det är roligt det här med att rösta fram bilder för alla tycker så olika såklart.
Det låter givet men man tror inte att det ska skilja så mycket som det ofta gör här.
Det sitter post-it lappar överallt.
Nu ger jag mig och åker hem. Det är helg och det ska bli skönt det också.
På söndag åker Leffe till Berlin, ha det så bra där kompis.
Jag är lite ivrig till måndag för då ska jag träffa Krister här på jobbet och jag hoppas han har goda nyheter.
Jag är spänd. Innan det måste jag göra om lite på ett bildspel jag gjort och fixa ett annat också.
Håll utkik här för Sydsvenskan kommer snart med något extra.
Nej men nu ger jag mig.
Mina händer luktar handsprit.


Foto: Johan Bävman

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden