fredag 20 november 2009

Magnus Ladelås


Foto: Åsa Sjöström, Sydsvenskan
Låt mig åtminstone säga att en rätt jobbig vecka är över.
Otroligt tuff dag idag men nu är det fredag kväll.
Bara några sista mail och sen stänger jag butiken.
Åsa vinner veckans bild och det är hon och Johan i finalen.
Nu har jag hunnit flyga till människobyn och sitter i skrivande stund på ett litet ställe i gamla stan.
På Österlånggatan som gatan heter där jag sitter är det som att kliva rätt in i en julkalender.
Snart kommer Tobbe som jag sitter och väntar på. Bredvid datorn står det faktiskt en Kilkenny.
Den smakar gott.

Johann, Pieter, Leif och jag åt lunch idag och Johann tipsade mig om detta.
Wow, kan bli något och enligt Johann så ska den visas i Malmö snart.

Tobbe visade bilder idag på bönen från en karriär på 44 år på Sydsvenskan.
Jag lovar, jag återkommer med mer från detta.

LGD, eller Lars Georg Dafgård som han heter tipsar mig om detta.
Ha en titt du också. Tack LGD för den.

Nu bytte bartendern från Cohen till soundtracket till Dirty dancing.

Nu ser du själv till att ha en fin fredag, jag måste slå ihop locket här, sitter ju på en pub liksom.
Må gott.

/LGD

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden