måndag 30 november 2009

Måndag


Om sådär 20 minuter skulle jag lyft från Barcelonas flygplats. Nu sitter jag på min arbetsplats i Malmö istället.
Jag har letat lite bilder och hittar den här från OS i Peking.
Det är Getty Image (adam pretty) som under triathlonen hade dykt ner när starten gick och sen kom han och bubblade upp när simmarna skulle komma upp för att cykla.
Många goda minnen från Peking, jag blev helt plötsligt lite att sakna det där livet.

Linda är i England på jobb idag och på samma gång har hon ett uppslag från en bilskrot i tidningen.
Såhär ser det ut.


Annars är det ganska lugnt i veckan.
Tisdagen är det:
medarbetarsamtal 12:00
sportmöte 15:00
Onsdagen är det:
medarbetarsamtal 9:15
lunchmöte 11:30
medarbetarsamtal 13:30
ÅB-snack 17:30
Torsdagen är det:
medarbetarsamtal 10:00
glöggkväll 18:30
Fredagen är det:
medarbetarsamtal 9:15
fredagsbön 15:30

än så länge...

1 kommentar:

Håkan Dahlström sa...

Veckorna tuffar på och snart är det jul. :-)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden