söndag 14 mars 2010

Kent, BILDEXTRA!


Ikväll var det jag som ryckte ut på fältet. Kent spelade i stan.
När jag föreläser om att göra bildspel brukar jag säga att man ska undvika att använda musik bara av ren slentrian.
Jag, ordagrant slängde ihop ett bildspel ikväll för att de som var på konserten ska kunna se det på vår web när dom kommer hem från konserten. Det klarade jag. Här ser du det.
Men det är klart att det hade varit bättre att ha bilder bakom scenen och med tunga frågor och prat med Jocke Berg.
Men inte idag och inte jag i allafall.
Kul, eller hur?

6 kommentarer:

Joel Marklund sa...

Och DÄR spontanbokade jag biljetter till Kents konsert på Långholmen i sommar - ett stenkast från mig. Tack :)

Lars D sa...

Hej Joel
Vad roligt, ha det så mysigt på konserten.
Idag har jag lagt ut intervjun med dig men det har du nog redan sett :-)

/LarsD

Lars Dafgård sa...

Så enkelt och så bra Lars. Mr bildspel har det fortfarande. Bra jobbat. Berätta hur. Åkte du till redaktionen och redigerade ellewr från arenan? När var du klar? Berätta.

LGD

Lars D sa...

Haha, tack LGD!

Kent började spela 21:00
Jag stack efter de traditionellt 3 låtarna och var hemma 21:28
Bilderna (från vimlet) och konserten låg i systemet 21:50.
Sen satte jag igång med bildspelet och det låg ute 22:30 när jag tror att konsreten var slut.
Lite så...

Må väl,

LarsD

Lars Dafgård sa...

Imponerande.

Räcker så.

Lars.

Lars D sa...

Hihi.

Tack.

/LGD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden