tisdag 13 april 2010

Tisdagstugg


Petra visar upp iPaden och till höger sitter Anders.
Första tisdagen i månaden har vi något vi kallar för tisdagstugg.
Där bjuds det på klubbor (det är tugget) och så är det 100% inspiration.
Vad som helst och ofta med nya teman. Idag visade kung Gillberg upp en tänkt dagstidning från San Francisco.
Någon, jag minns inte vem nu har bara på skoj gjort en dagstidning, hur den skulle kunna se ut.
Till detta enda nummer har man också skickat med kostnader och hur många som arbetat med den.
Okej, det är ingen bildtidning direkt men väldigt cool ändå.
Stor och på fint papper.
IPaden är också på besök och där kollar jag in Time Magazine.
Tolkar man deras app där så är det såklart bilder som gäller.
Stillbilden dör inte. Varken idag eller i morgon.
Skönt, då kör vi vidare ett tag till.
Men jag tror jag måste ha en såndär iPad ändå.
Den är ju snygg om inte annat och så blev bilderna så fina i den.



Nöjesettan

Panormama har en grafik om SF alla band genom tiderna.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden