söndag 9 maj 2010

Roller


Här är ett vanligt "lappjobb" som kom in till bilddesken.
Jag har velat gjort ett reportage om rollergirls länge. När jag varit i USA har jag alltid kollat om det varit tävling eller match på gång men aldrig lyckats få in det i mitt schema tyvärr.
Nu har det kommit till Malmö alltså så jag tog jobbet direkt och jag och Kristin Nord stack dit under en träning.
Tjejerna tränar högst upp i ett P-hus. Idag är det publicerat och Karin Sandqvist har redigerat.
Känns som att jag kan göra ännu lite mer på det så jag hänger på tjejerna lite till. Dom är sköna och roliga så det kommer ett bildspel också.
Sen.
Men så länge får du titta på detta.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt helt enkelt. Kör hårt!

/andreas åsenheim

Anonym sa...

Du ska fotografera mer tycker jag.
/A

Johan Marklund sa...

Sansalöst snyggt. En stor eloge för ett snyggt rep.

Är det inte slöseri att ha en så kompetent fotograf på skrivbordstjänst?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden