fredag 17 december 2010

Superfredag 1


Foto: Anna Bank/Sydsvenskan

Jaha men det var en fredag det. När jag kom in till jobbet låg de nominerade bilderna där som Hussein hade fixat så fint till veckans bild.
I måndags gick jag ut med att vi skulle ha möte på bildredaktionen idag fredag klockan 15:00 i filmsalen.
Låt mig säga att det har varit en hel del fixande med det här mötet.
Jag ville verkligen att alla skulle komma och detta gjorde att rykten började spridas. Så i veckan har jag hört att alla ska få sparken. Att jag ska sluta och bli bildchef på DN. Bildchef på två olika tidningar i Norge.
Det var både lite smickrande och oroande att det direkt blir de "negativa" känslorna kommer fram.
Lärorik men det gjorde också att alla utom Lisbeth kom. Lisbeth bor på landet och är ledig idag så det var snön som stoppade henne.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden