fredag 17 december 2010

Superfredag 6



Jag hade lånat en ljusslinga av Bonny som jag tänkte skulle bli mysigt ljus och det blev det. Rött och fint men som du vet så ljuger just den här bilden, det var mycket mörkare. Sen hade jag julgransbelysning på glöggbordet.
Vi hade en fotoquiz på 30 frågor och jag var rädd för att det skulle bli allt för lätt men det var lite klurigt ändå.
Kalle vann på 14 poäng.
Johan och Peter kom på delat andraplats på 13 poäng.
Jag hade beställt Canonmuggar från USA och hämtat väskor i receptionen som pris och så fick Kalle som vann en orginalbild av Magnus af Geijerstam också.
Jag tror dom blev nöjda med det och tyckte att qiuzen var rolig.


Foto: Johan Bävman/Sydsvenskan

Jag förberder prisbord och julklappar

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden