torsdag 9 maj 2013

Helg

Nu blev det inte riktigt som det var tänkt.
Igår skulle jag jobba kväll med schlagerfestivalen men eftersom det inte kommer någon tidning idag mer än en E-tidning så fick jag ledigt istället.

Jag hann istället gå och se och lyssna på Jörgen Johanssons band.
Min kollega Lars Brundin följer bandet med sin kamera och har redan fått ur sig en 1-timmes dokumentär om det hela, gå in på deras bloggar och lyssna och kolla.
Spännande.
Var ska det där sluta liksom?

Idag är det helgdag men jag är inkallad på jobb och schlagern fortsätter.
Bland annat.

Jag gillar Kulturnyheterna och nu har dom en grej om Årets Bild som du med lätthet ser här.
Bilder kan verkligen beröra.

Jag ser också att en gammal kollega från iDAG som heter P-O Stoltz också bloggat om det, det är bra.
Han har också lagt ut den här serien om fotograferna i vita huset, jag har gjort det för länge, länge sedan men eftersom det är helg idag och du har tid att kolla så gör jag det igen.
Tack för tips P-O Stoltz.









Mmmm, det kanske får bli dagens tips, jag måste göra mig färdig för att sticka på jobbet.
Hoppas du får en riktigt fin dag och att solen skiner på dig.
Lagom mycket.

Bilden är förresten från Dublin.
Det är U2,s studio och det ser ju ärligt talat inte mycket ut för världen.
Men det görs en hel del bra musik där inne och det är ju bra bara det.





Jag röstar såklart på kandidat nummer 7 på Lyssnarnas sommar.
Gå in och rösta du med.
Här.

1 kommentar:

Peter sa...

- Access and trust, sa han.
Det är nog sant det.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden