söndag 19 maj 2013

Söndag


Sitter och planerar veckan lite.
Kopierar lite bilder från ett reportage jag håller på med.

På onsdag har vi "biokväll" med PFK och det är väldigt synd att det krockar med "fotoöl" som Apelöga håller i och Åsa Sjöström är gäst och ska föreläsa.
Dumt.

Jag kollar vädret i veckan för jag inser idag när det har regnat hela dagen hur jobbigt det blir om det nu skulle göra det på torsdag.
Sol står det.
Tack.
Vi får se om det stämmer, bara jag slipper regnet.

Bilden är tagen i Dublin såklart, jag fyller på med lite kort från den weekenden nu när jag hållit i fredagsbönen och berättat om den trippen.

Jag såg David Magnussons utställning på Fotografins rum här i Malmö idag.
Gå och gör det du också.

Imorgon ska jag lämna in min dator på någon slags uppdatering och det enda man vet är att efter det brukar ingenting fungera så det är klart att det svider lite i magen.
Synd.

Nu ska jag sätta mig och sy en beställd (av en kollega) påse.

Ha en fin söndag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden