fredag 17 maj 2013

Norges nationaldag!

Det är redan fredag igen.
Shit, vad tiden fullständigt rusar fram.

Jag är på väg till Köpenhamn för två snabba jobb och sen i eftermiddag håller jag i fredagsbönen.
Det är alltid roligt tycker jag.
Jag snackar lite och sen röstar vi fram veckans bild men det där känner du till om du följer med i den här bloggen, eller hur?

Bilderna till det här inlägget tog jag för några år sedan på konståkerskan Lina Johansson.
Bilden underst är från Lyon i Frankrike dit jag fick åka med henne på EM.
Den överst är hemma här i Malmö från vanlig träning.

Jag ska försöka bli bättre på att ha med mig min lilla kamera säger jag ofta till mig själv.
Vi får se hur det går idag.

Du såg bloggen om Jonas Lindkvist och min workshop vi har blivit inbjudna att hålla va?

Nästa vecka har vi PFK södra "biokväll" där vi bjuder på snacks och visar film.
Men intresset är på tok för litet, får se om vi kanske tyvärr måste ställa in det hela.
Än ger vi inte upp dock.

Det är Norges nationaldag idag.
Kolla gärna in dessa norska fotografer.

Espen Rasmussen
Andrea Gjestvang
Knut Egil Wang
Harald Henden
Eivind H Natvig
Morten Krogvold


Ha en fin fredag!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden