torsdag 4 juli 2013

Workshop


Jag har gett mig "ledigt" idag på förmiddagen för att sitta med gardinerna ihopdragna och fixa med annat vid datorn.
Dumt kanske, det är ju nu det gäller här nere. Det är nu tiden finns, staden ligger där nere och väntar.
Jo, jo lugna dig, jag kommer.
Snart.
Alla fotografer vet att det är bäst ljus på morgonen och på kvällen....

Har börjat på en "keynote" till sportfotoworkshopen jag och Jonas Lindkvist ska hålla i sommar.
Ser mycket fram emot den men det är mycket att fixa med.

Jag eller vi får jag ju säga börjar dagen med den här bilden ser det ut som (jag har inte frågat Jonas ännu)
Han fiskar i Norge.
Vi ska senare synka våra rubriker och säkert få till det på bästa sätt.
Jag är inte orolig men det som går att göra nu är skönt att bli färdig med.

Bilden är för övrigt tagen på OS i London 2012.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden