tisdag 1 april 2014

Kvartalsrapporten


Men säg såhär då.
Jag blir inte jättenöjd när jag kollar i "min lilla hemliga svarta" på de punkter jag själv satt upp för året 2014.
Visst, några stryker jag och klappar mig på axeln, men jag måste verkligen gasa nu om jag ska knyta ihop 2014.
Okej, lugn och fin.
Det har bara gått ett kvartal ännu.
Jag hinner.

Vad har du själv hunnit med tycker du under första kvartalet av 2014?
Januari, februari och mars.

Jag har en riktig fixardag innan jag ska på hockey ikväll.
Spridda skurar med grejer från Rumänien, Thailand och Gambia.
Sjukt!

Bilden är förresten från Rumänien. 
Jag var ju där i december.

Jag planerar ett "gig" jag ska hålla nästa vecka.
Jag planerar också lite till vår workshop i april.
Spännande tider.
Mycket bara.
Men det löser sig.

Märkligt med den där duplexen, många funderingar på det.

Jag köpte 2 böcker av Moment och har öppnat den ena och har lovat mig själv att skicka alla vykort men det är ett gäng, minst sagt.
Jag tror Åsa Sjöström och Johan Bävman åker iväg idag.

Deklarationen pockar på i vanlig ordning.
Mitt bland allt det andra.

DVD:n gick sönder såklart, dom gör ju det.

Jag bläddrar lite till i Årets Bild boken som jag inte var så himla nöjd med här om dagen.
Nu ser jag att bilderna verkligen skiftar i färger och att min kamrat Jonas Lindkvist ena bild på de Somaliska bandyspelarna är beskuren från en höjdare till en breddare.
Är det respekt det?
Vilken soppa!
Gör om! Gör rätt!

(Nej, det här är inget aprilskämt, kolla själv)

Det här med post-it-lappar, jag gillar det.

Ett dygn tog det innan fotbolls-supportrarna var igång igen.
Nu en bengal slängd på en 12-årig flicka om jag såg rätt.
Vad ska man säga?

Jag tror vi håller där, måste skynda vidare med mitt.

Ha en fin dag! 




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden