lördag 19 april 2014

Påskafton


Det är påskafton och jag sitter och sorterar och får ihop min och Jonas Lindkvists workshop nästa helg.
Ser fram emot den men det är en del att göra innan det kickar igång såklart.
Jonas sitter såklart på sitt håll vet jag så plockar vi ihop det hela senare i veckan.

Här är jag på Gambia Observer i Gambia och mannen bredvid mig är deras fotograf.
Tyvärr minns jag inte hans namn just nu men han visade mig runt på redaktionen och jag fick se hans mörkrum.
Mörkrum säger du?
Mmmmm, han körde film med rätt gamla grejer om jag ska vara ärlig.
När jag kom hem sända jag honom ett paket med lite grejer och jag fick en fin rapport om att han var väldigt glad för det.

Året var 2004 så det är 10 år sedan nu.
Tiden går men bilderna består i den där lilla hårddisken.
Man ska vara rädd om hårddiskarna.

Jag håller på att tanka över CD och DVD-skivor till den under våren.
Det sägs att de där rackarna kanske inte kommer gå att läsa om ett tag.
Visst, jag tar bara det jag tror jag kommer tycka är viktigt.
Såklart.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden