tisdag 25 april 2017

Några spyor och en mattskiva kan man säga

Förra veckan hade jag äran att få filma i Östersund och när jag stod där i regnet och det var kallt som bara den så lossnade min mattskiva i kamera. Den rasslade som ett instrument men jag lyckades faktiskt få dit den igen.
Hurra!
Igår när jag satte mig på min väska för att fotografera MFF-Djurgården såg det lite konstigt ut så precis nyligen här kom Daniel Nilsson på Goecker och hämtade den för service.
Jag är tacksam.

Bilden tog jag igår på Jo Inge Berget som spelar i Malmö FF som förresten vann med 3-2 över Djurgården igår.

Jag såg att Mittmedia skulle öppna en megadesk baserad i Västerås.
Det beslutet är säkert bra men jag kan inte låta bli att skratta lite åt deras premiärdag ändå.
Elakt kanske, men också lite, lite roligt.
Läs själv här.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden