måndag 15 maj 2017

Är måndag bästa dagen i veckan?


Nu har det gått i full fart här ett tag igen.
Det är verkligen berg-och-dalbana.
På många sätt gillar jag mest att vara där uppe, med mycket att stå i så länge jag har kontrollen.

I lördags filmade jag en hel del och som du ser på bilden överst så laddade jag upp med 3 kameror framför en brasa.
Det är en pilot vi jobbar med och nu börjar den nog gå mot sitt slut och ska ut och säljas vidare under slutet av maj, det brinner lite alltså, he he ...

Jag fick också möta några spännande människor nere i Smygehuks fyr vilket jag tackar för.

Hann med en snabb lunch med Ola Torkelsson i fredags, eller var det i torsdags, jag minns inte just nu.
Fint, som alltid.

Igår fick jag också bevittna ytterligare en fotbollsmatch vilket var fint. Nu börjar det dessutom bli varmare och skönare.
Malmö FF vann och det sägs att spelaren som går ut här, Pawel Cibicki kan tänkas vara Zlatans ersättare i Manchester United.
85 miljoner vill de ha för honom, men när det gäller just spelare som ska säljas finns det gott om rykten.
Minst sagt.



Två intensiva kommande dagar är det som gäller nu också.
I morgon har jag fått möjligheten att göra ett riktigt spännande uppdrag, jag tackar verkligen för möjligheten.
Det är ett uppdrag som kräver massäck och bara det gör det bra på något sätt.
Du får veta mer sen.

Läser om en gammal VLT-kollega, Håkan Slagbrand som blev misshandlad i sin egen bostad.
Inte okej!
Läs mer här du också.

Idag har jag hållit i en fotokurs för två gamla kollegor från Sydsvenskan.
Himla fint att träffas och jag hoppas verkligen de lärde sig något.

Nej, nu ska jag rusa vidare här med dagens sista punkter.
Ha en fin måndagskväll.

Är måndag veckans bästa dag förresten?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden