onsdag 24 maj 2017

Boken

Här är en bild från den tågolycka jag var på förra veckan.

Jag ser att min kontorskollega Åsa Sjöström är på omslaget av bilagan "Frilansen" som kommer med Journalisten, ska läsa senare.

Jag förvånas över mig själv att jag inte fram till idag beställt WPP-fotoboken.
Det har liksom aldrig hänt att jag missat det där, precis över min skärm står de uppradade från 1988 och framåt.
Nu har jag inte missat det ännu, jag kom på det idag att visst ja, jag måste ha boken.
Något håller på att ändras och det skrämmer mig lite.

---------

Vi får några beställningar på några lådor KB-böcker idag och det värmer fint det där.
Alltid en bra känsla.

Så släpptes det såklart en ny drönare idag.
Jag fick förresten en förfrågan idag om ett uppdrag från luften.
200-300 kr kunde jag väl göra det för.
Jag städade vidare och hann med soptippen också.

Nu väntar långhelg, jag återkommer såklart.

2 kommentarer:

Jonas sa...

2-300kr !!!
Tar du så mycket betalt?

Lars D sa...

Nej, det går ju inte att jobba på det sättet tyvärr.
"Men det är ju bara att knäppa några bilder" ...
Jo, precis det är ju det.
Man blir trött på det ärligt talat.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden