torsdag 18 maj 2017

Sol och glädje!


Det har varit en späckad dag idag.
Många uppdrag som gjort tidigare i veckan har lämnats och så har jag hunnit filma lite också.
Idag är det sommar i Skåne med mer än 20 graders värme.
Tack för det.

Hårddisken står och tuggar här på kontoret.
Jag har bytt hjul på väskorna, kolla det tidigare inlägget.

När jag går igenom hårddiskar och gör backup hittar jag det här reportaget från Japan.
Ett år efter katastrofen i Fukushima och det är just det jag bjussar dig på till det här inlägget.

Så mycket fina ord jag fick igår angående filmen, tack så mycket för det.
Härligt!
Tack.
Har du inte sett den? Kolla den här då.

Himla roligt med filmen var att en gammal kollega från Västerås mailade, det gjorde mig glad.

Jag fick också en förfrågan om ett gig senare i höst, tack för det.
Vad roligt! Återkommer såklart.

Nej, nu måste jag rusa vidare, kolla in bilderna du.









Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden