onsdag 21 juni 2017

Halvårsrapport


Så kom då äntligen WPP-boken i lådan, det var på tiden.

Jag har haft fina Linus&Anna på besök och vi har snackat rörlig bild och myst så mycket vi kunnat.
Igår var det dessutom kontors-sommar-fest på kontoret.
Fint så. 

Jag har nu fått medicin av doktorn så nu borde den här jäkla grejen försvinna snart.
Dubbel dos fick jag dessutom.

Halvårsrapporten lämnade jag in idag till revisorn och det ser helt okej ut tycker jag även om maj och juni varit tuffa och nu är jag rädd att vi går in i en ännu mer "död" period.
Precis nu fick jag dock en fin förfrågan om en grej jag måste tacka nej till.
Fan!

-----------

Jag har en hel hög med böcker och tidningar jag ska gå igenom här nu, jag gillar det.
Ska bara hitta tiden till det.

Bilden till det här inlägget tog jag till Svenska Dagbladet.

Ha en fin onsdagskväll.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden