torsdag 6 mars 2008

1 dygn kvar


I morgon fredag är det prisutdelning av Årets Bild på China teatern i Stockholm.
Jag är spänd på vad mina vänner får för priser.
Det ska bli roligt.
Thomas Nilsson plåtade på förra året och du kan se hans bilder från förra året här.
Bilden ovan är från Tough guy. Jag gjorde det i svartvitt men min kompis på jobbet Leif Å tjatar på mig att han vill se det i färg.
Vi får se om jag pallar göra om favoriterna i färg. Ja, kanske varför inte.
Men nu vill jag också gå vidare och göra nya grejer. Dagen efter ÅB festen flyger jag hem för att på söndag flyga vidare till Grekland. Det ska bli roligt som bara den. Bra helg som väntar med andra ord.
Jobbar till 23:00 ikväll (ska se Schyfferts show i Lund) Eller jag menar fotografera.
Lämnar på dagis klockan 08:00
Lämnar på skolan klockan 08:15
Hämtar Bonny i Malmö 08:30
Flyger från Sturup 10:00
Landar Bromma 11:00
Checkar in klockan 11:33
Äter Sushi och tar en öl med Bonny, Torbjörn, Jonas och Håkan Lindgren på rummet 12:22
Ser prisutdelningen 14:00
Kramar om och grattar alla jag känner 15:05
Sätter mig för trerätters redan 17:00!?
Nu vet ni var ni har mig kommande tiden.
Sen är det ju den här kostym grejen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pappa!

I dag var vi på teater med skolan. Det handlade om Kusin Vitamin och en rullande trumma. Det var en bra teater.

Nu ska mamma och jag ha myskväll för Irma har precis somnat.

Puss och kram från F (och M.)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden