lördag 8 mars 2008

Johan Bävman


Min vän och kollega på Sydsvenskan Johan Bävman är en skön kille.
Han borde fått pris igår på Årets Bild men eftersom han inte hittade sin RAW-fil så blev det inget för honom.
Jag plåtade ju mode för en vecka sedan här i Malmö i kylan och Johan tyckte att vissa av bilderna var bra.
Men han sa också:
- En del av bilderna är lite Ellos, sa han.
Ja, ni fattar hur skön han är.
För några månader sen var han dessutom med i en liten test i vår fredagsbilaga. En panel skulle gissa om Johan och några till var straight eller gay. Många tyckte att Johan var lite gay. Det är han inte men en av anledningarna att någon hade gissat det var:
- Jag trodde han var det eftersom han var fotograf.
Hahaha, ni fattar att han både har hört alla skämt om både RAW-filen och om GAY-grejen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det något fel på Ellos?

/M.

Lars D sa...

Vet inte, jag ska fråga honom.
Men han sa det i en rätt negativ ton så i modesvängen kanske det är det. Inte min grej annars...
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden