söndag 18 maj 2008

Hemma igen


Nu är jag hemma igen efter en helt okej flygresa. Rätt skönt att vara hemma även om jag som sagt retar mig lite på den där jordbävningen. Paula Bronstein, som satt i juryn för Årets Bild i år är på plats, se hennes bilder här.
Man får hitta andra historier, dom här krigen och katastroferna kan inte vara allt...
När det gäller jobbet alltså.
I NY är det fotofestival och det finns filmer att kolla på. Kolla in Martin Parr här.
Nu ska jag vara ledig tills på torsdag, det ska bli skönt.
Jag tror jag behöver det. Jag ska se till att hålla mig från bloggen och sånt.
OM inget kul händer vill säga.
På torsdag har vi i PFK södra möte och Kalle Melander och Linda Forsell kommer.
Gör det du också, det bjuds på korv med bröd.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden