torsdag 8 maj 2008

Stockholm-Malmö


Det luktar piss i Stockholm och kallt är det också.
Har kommit hem från huvudstaden. Jag har sagt det förut men säger det igen, satan vad det stinker i stan.
Vad tog charmen med den där staden vägen?
Nej, jag vet inte. Träffar Jonas sanbbt, det är alltid roligt att träffa honom.
Inspirerande även om man snackar om matlagning. Eller blöjbyten.
Stor inspiratör på alla sätt.

Tillbaka på jobbet idag. Indien är nog färdigt nu. Lite bildspel kvar bara men nu är bilderna till papperet klart.
Skönt.
I morgon så bär det av till Kina.
Jan Olby har hjälpt mig med en grej, jag är överlycklig för det.
Härligt! tack, Jan.
Du ska få pengar direkt, jag lovar.

Ser att min vän Hanna fått ur sig ett bildspel till vk. Vad roligt, se det här
Annars tycker jag inte det händer så mycket i fotosvängen eller så är det jag som är för lat och inte har koll på det som jag vill ha koll på.

Nej, nu väntar packning och fix inför morgondagen.
Jag rapporterar om OS- staden så fort jag landat.

1 kommentar:

Z sa...

Jag bor i Stockholm och hos mig luktar det inte piss....
Var med på en fojokus som du och Peter hade i höstas. Nu kanske vi ska börja med bildspel på våran hemsida vart det lider! Hoppas hoppas

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden