fredag 16 maj 2008

Växelvis går kärleken


Sista kvällen i Peking för den här gången. Den 6 augusti är jag tillbaka.
Jag hoppas verkligen att AC,n är bättre då på mitt rum.
Flytet är inte riktigt med mig här borta.
Idag har mycket strulat också, jag blev lite trött på det och gick och handlade lite istället. Hade hoppat över frukosten och lunchen och tänkte att jag skulle ta en tidig middag på sushistället.
Klockan 16 är man dock helt ensam och det byts inte ut mycket fisk på bandet.
Som sagt, flytet är inte hos mig just nu, men hoppas någon annan kan njuta av det istället.
När jag gick på gatan så såg jag en skön kines som satt och rökte på gatan och jag tänkte att jag skjuter iväg en bild från höften på honom.
Då ska man kanske tänka på att inte själv gå och svinga med armen som en gammal legosoldat.
Dåliga människa!
Som sagt, det är det här med flytet....igen.
Nu ska jag sortera bilder och flytta till hårddiskar och ”tagga” bilder och sånt.
Rätt mysigt det i alla fall.
I morgon är det hemgång.
Det ska bli skönt att komma hem till hemmet.
Ha en skön fredagskväll.

4 kommentarer:

Anne sa...

hehe, lätt hänt.

Mattias Johansson sa...

Du skulle väl haft den nya rolexen på armen...

Lars D sa...

Haha, Mattias, ja det borde jag kanske ha haft...
Ja, ja jag är nöjd med min fina Citizen.

Hej Anne, vad roligt att du hittat min sida.
Nu, när jag sätter mig i lugn och ro ska jag kolla vem du är och vad du gör.
Spännande. Roligt att du hörde av dig.
/ LarsD

Z sa...

Ha ha ha! Tänk om det bakom armen lurar årets bästa bild??? Oflyt som sagt var sa Bull...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden