måndag 8 december 2008

England


Okej, Tough guy är jag lite nöjd med ändå.
Det blir till att skicka in. Frågan är om det kanske ska vara i färg.
Jag får den känslan.
Sen får jag också känslan av att OM jag hade skärpt mig lite mer hade det blivit bättre.
OM jag hade haft bättre stövlar, OM jag hade kommit ännu tidigare och gått rundan 2 varv istället för ett.
OM jag hade ätit en bättre frukost, OM jag inte sett den där filmen kvällen innan och OM.
Ja, ni fattar.
Bilderna är inte riktigt kopierade, först måste jag välja och sen ger jag ge mig in i kopieringen.

2 kommentarer:

NickelKickel sa...

Jädrigt bra detta Lars!
Fan va fint. Jag behövde lite bildinspiration.
Hoppas läget är bra annars.
Hörs
N

Lars D sa...

Hej Nils

Tack, vad snäll du är. Toppen, det behöver jag.
Jo, det är okej, hoppas att det är det samma med dig.

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden