söndag 7 december 2008

Tillbaka till världen


Nu är jag hemma igen.
Känner mig slut eller sjuk efter helgens framfart.
SJ höll tiden och jag hostade upp 40 riksdaler för två stationer i tunnelbanan.
Jag hann snabbt säga hej till Åsa Sjöström och hennes man Daniel och lilla Rufus på galleri Kontrast.
Hennes utställning såg fin ut, är du i människobyn får du ta dig dit och kolla.
Sen skyndade jag iväg på ett möte som höll på hela dagen.
Jag åkte taxi med en man som hade kontakt med döda sa han.
- Dom ringer, då och då.
- Mmmm, sa jag.
Nu laddar jag för en ny vecka.
Kvällsjobb i morgon måndag.
Kurs på tisdag.
Ledig onsdag.
Dagjobb på torsdag och fotoutställning på kvällen.
Dagjobb på fredag och sen Stockholm på kvällen.
Stan luktar inte så illa nu när det är kallt och det är ju ett lyft.
Något för turistboken kanske?
Här nere ser du Åsa, Daniel och lilla Rufus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint av dig och vad glad jag blev att du kom förbi!
Och tack för all reklam du gett mig via din blogg. Det var en hel del som trillade in och en del kanske tack vare dig!
Kram och vi ses i morgon
/en trött Åsa

Lars D sa...

Hej Åsa

Jag var glad att jag hann förbi och slängde mig sen i en taxi och åkte med en mycket snurrig man.
Det såg fint ut i allafall, dina bilder, hängningen, snacken, vinet och din familj.
Ses idag.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden